vezi mai mult

Studiile de recalificare profesională “Exploatarea sistemelor de alimentare cu apă și canalizare” 2018-2019
30.11.2018   468 Accesări   
 
Schimbul de experiență în domeniul Investițiilor la Centrul de Instruire din cadrul SC ApaVital, orașul Iași, România (26-28 noiembrie 2018)
30.11.2018   554 Accesări   
 
Prima pagină   »  PRESA   »  Noutăţi » Schimbul de experiență în domeniul Relații cu Clenții la Centrul de Instruire din cadrul SC ApaVital, orașul Iași, România (13-15 noiembrie 2018)
19
11.2018
Schimbul de experiență în domeniul Relații cu Clenții la Centrul de Instruire din cadrul SC ApaVital, orașul Iași, România (13-15 noiembrie 2018)
   
888 Accesări  

În perioada 13-15 noiembrie 2018, la Centrul de Instruire, din cadrul operatorului SC ApaVital SA, orașul Iași, România a fost organizat schimbul de experiență în domeniul Relații cu Clienții, la care au participat 50 persoane, șefii secției relații cu clienții, specialiștii secției relații cu clienții, din cadrul întreprinderilor de alimentare cu apă și de canalizare membre AMAC.

Scopul schimbului de experiență constă în consolidarea şi dezvoltarea capacităţilor legate de aspectele tehnice în relațiile cu clienții, precum și familiarizarea cu strategiile de dezvoltare a sectorului relații cu clienții prin accesul la cele mai noi teorii, concepte, modele şi tehnici necesare pentru a gestiona eficient activitatea operatorilor serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare, precum și familiarizarea cu experiența europeană.

Drept obiective al schimbului de experiență au servit:

  • Consolidarea cunoștințelor și creșterea capacităților legate de sectorul Relații cu Clienții din cadrul operatorilor serviciilor de alimentare cu apă și canalizare. 
  • Structura și gestionarea eficientă a centrelor de comunicare cu clienții.
  • Rolul activității de relații cu clienții în creșterea eficienței economice a activității operatorilor serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare.
  • Familiarizarea și îmbunătățirea strategiilor din sectorul relațiilor cu clienții.
  • Îmbunătățirea percepției clienților/abonaților cu privire la activitatea operatorilor serviciilor de alimentare cu apă și de canalizare.

Evenimentul respectiv a fost organizat cu suportul financiar al Proiectului SDC-ADA “Consolidarea cadrului instituțional în sectorul alimentarii cu apa și sanitație din Republica Moldova (faza 01)” și Proiectul „Modernizarea Serviciilor Publice Locale în Republica Moldova" (MSPL) ce este implementat de Agenția de Cooperare Internațională a Germaniei (GIZ) în parteneriat cu Ministerul Agriculturii, Dezvoltării Regionale și Mediului al Republicii Moldova și sprijinit financiar de Ministerul German pentru Cooperare Economică şi Dezvoltare (BMZ), Uniunea Europeană, Guvernul României, Guvernul Suediei și Agenţia Elveţiană pentru Dezvoltare şi Cooperare (SDC).